Chit-Chat

2012年4月5日星期四

今天~~:DD..

今天爸爸9点多酱来学校..

直接去校长室..

过后上PJK上上下,,

Ah Loh来叫我下去Pejabat..

刚开始以为反了什么错就避忌3分..

/o\~~

下到去,

原来是爸爸来了..

(妈妈咪丫~~~吓到我blur blur)

过后本来爸爸刚开始讲的时候,,

校长就不给转班的..

过后爸爸就一直帮我讲话..

过后数学老师来了,,

也帮我讲话..

过后校长就说

"k..sekarang saya tolong awak naik ke kelas 3PDG1,,kalau lepas ni,,awak tak hadir lagi 5 hari,,saya terus panggil awak balik ke kelas 3PDG2..janji kat bapa awak,saya dan Pn Cheong Depan?boleh?"

真的很开心..

能换到..

谢谢校长愿意给我一次机会,,

谢谢爸爸在校长面前硬硬push我上去..

谢谢Pn Cheong 那么认同我..

谢谢你们..

答应你们..

我会勤劳点读书,,

不会让你们失望..

=)~

Follow Jesus Serious!!
Jesus Is Our Saviour!!
I Love Euu Jesus!!
All I Need Is Euu!!
=D!!

没有评论:

发表评论

鼠标

洒落的星星

Back To Top